کروڑوں ٹوٹکے دستیاب ہیں کہ اپنے تعلق میں گرم جوشی کو کیسے زندہ اور صحت مند رکھیں، لیکن اگر آپ کے پاس ڈھیر سارا فالتو وقت، لانجرے، اور ہیجان انگیز موم بتیاں نہیں ہیں، تو آپ کا اُن سب کو آزمانے کی خواہش رکھنا مشکوک ہی ہے۔

لاتعداد ماہرین، تحقیقات، اور اصلی لوگوں (یعنی آپ) سے سالہاسال باتیں سننے کے بعد، یہ آپ کے تعلق کو بہتر بنانے کے جمع شدہ ٹوٹکے یہ ہیں جن کا مسلسل ذکر ہوتا ہے – کیونکہ یہ کام کرتے ہیں۔

  • مراقبہ کریں

آپ کے دلوں کی دھڑکنیں اور سانسیں ایک ساتھ ہو جائیں گی، جو آپ کو مزید مربوط محسوس کرائے گا، اور ثابت ہوا ہے کہ مراقبہ آپ کو ایک زیادہ رحم دل، سخی ذہنی کیفیت میں ڈال دیتا ہے – جو کہ ایک پُرسکون شام کو اکٹھے گزارنے کیلئے بہترین ہے۔ جہاں تک ہم بستری پر اِس کے اثرات کا تعلق ہے، تو بس یہی دیکھ لیں کہ کاما سُترا کہاں سے آئی ہے۔

  • کھانا پکانا

یہ قربت اور رومانس کا باعث ہے اور آپ صحت مند کھانا آسانی سے ریستوران کی نسبت زیادہ کھا سکتے ہیں۔ جہاں تک پکوان کی بات ہے، تو تحقیقات نے ثابت کیا ہے کہ مرچیلے کھانے دورانِ خون بڑھاتے ہیں، جو کہ ہیجان کو فروغ دیتا ہے – تو پھر آج رات میکسیکن کھانا کھانا ہے بھئی؟

  • چھٹیاں

اور اگر چھٹیاں منانے کا سوچ ہی رہے ہیں تو ساحلِ سمندر کی چھٹیاں منائیں۔ آپ کی ذہنی صحت کیلئے کچھ وقت چھٹی کارنا لازمی ہے، اور تحقیقات دکھاتی ہیں کہ کسی پانی والی جگہ کے قریب جانے کا ذہنی دباؤ کم کرنے والا اثر ہوتا ہے۔ نیز: جو جوڑے اکٹھے ٹریکنگ کرتے ہیں، اُن کا بھی زیادہ ہم بستری کرنے کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔

LEAVE A REPLY