“ہاضمے کی بیماریاں، بھوک کی کمی اور بے چینی عموماً طفیلیوں کے انفیکشن کی وجہ سے پیدا ہوتی ہیں۔ اگر آپ ہر وقت تھکے تھکے یا کمزور محسوس کرتے ہیں یا بصورت دیگر خوراک سے آپ کو گھن آتی ہے۔ تو یہ باتیں غیرمعمولی نہیں۔ طفیلیے آپ کے جسم کے ذخائر سے خوراک لیتے ہیں، وہ انتڑیوں کے مناسب کام کو روکتے ہیں، لہٰذا خوراک کو مناسب طور پر جذب نہیں کیا جا سکتا۔

مارکیٹ میں اس قسم کی صورتحال کیلئے کئی مصنوعات ہیں، جن میں سے زیادہ تر بہت طاقتور زہریلے امواد یا بہت آہستہ اثر کرنے والے امواد ہوتے ہیں جو جسم کیلئے نقصان دہ ہوتے ہیں۔ کیا آپ نہیں جانتے کہ ایسی کشمکش میں کیا کریں؟ مسئلے کے حل کا ایک تیسرا ورژن بھی ہے۔ GelmiFAG- مکمل طور پر قدرتی پراڈکٹ ہے، اس میں جڑی بوٹیوں کا ایک ایسا مرکب شامل ہے جو قدرتی طور پر طفیلیوں کا خاتمہ کر دیتا ہے۔ یہ علاج اِن تمام مسائل سے واقعی میں بچاؤ کر دیتا ہے اور اِس کا فارمولا ہیلمینتھیس کے نرمی سے بچاؤ کیلئے واقعی بہترین موافقت رکھتی ہے۔

آپ کو GelmiFAG کی ضرورت کب ہوتی ہے؟

GelmiFAG اُن لوگوں کیلئے بہترین علاج ہے جو صحت کے بارے میں واقعی خیال رکھتے ہیں۔ اگر آپ اپنے جسم کو پیراسائٹس سے زہریلا نہیں کرنا چاہتے یا اگر آپ بے اثر اور مہنگے علاج کو چند مہینوں کیلئے جاری رکھنے کیلئے تیار نہیں ہیں۔ یہ آپ کاوقت بچانے اور آپ کو بہترین تندرستی فراہم کرنے کا ایک گارنٹی شدہ طریقہ ہے۔ دوا GelmiFAG کو طفیلیوں سے نجات دلانے کے آسان طریقے کیلئے تیار کیا گیا ہے۔ اِس کے ذیلی اثرات نہیں ہیں۔ نیز، یہ helminthiasis کے بچاؤ کیلئے بہترین موافقت رکھتی ہے۔

اِس علاج کو اِس قابل کرنے کیلئے کہ یہ:

  • انفیکشن کی بلاواسطہ علامات سے بچاؤ کرے،
  • انفیکشن کیلئے ممکنہ طور پر خطرناک صورتحال میں بچاؤ کیلئے،
  • تصدیق شدہ انفیکشن کے علاج کیلئے۔

طفیلیے جسم کو نچوڑ کر رکھ دیتے ہیں، اُسے آنے والی غذائیت سے محروم کرتے، زہریلے امواد پیدا کرتے اور مامونیت کو گھٹا دیتے ہہیں۔

بسیرے کی علامات:

  • کمزوری،
  • پاخانے کے تواتر اور یکسانیت میں بے قاعدگیاں،
  • سردرد،
  • بیماری،
  • توجہ نہ ہونا یا ارتکاز کا فقدان،
  • بھوک کا نہ لگنا،
  • نیند نہ آنا،
  • پیٹ کی درد،
  • جلد پر دھپّڑ­۔

اگر آپ یا آپ کے ارد گرد کوئی شخص تصدیق شدہ تشخیص سے خود کو اچھا محسوس کرتے ہیں یا آپ نے helminthiasis کی علامات نوٹ کی ہوں۔ تو علاج ناگزیر ہے۔ کیونکہ طفیلیے بچے پیدا کرتے ہیں اور انسان کو صحت سے محروم کرتے ہیں، کبھی کبھار اس کا نتیجہ جان لیوا ہوتا ہے۔ اگر آپ خود کی اور اپنے پیاروں کی اِس خاموش اور ناقابلِ فہم سنجیدہ بیماری سے بچانا چاہتے ہیں۔ تو یہ علاج استعمال کریں جس نے تمام ضروری ٹیسٹس کو پاس کیا ہے اور اس کے پاس سرٹیفیکیٹ ہیں۔ GelmiFAG آپ کیلئے بہترین ہو گی۔

آپ GelmiFAG لینے سے کیا توقع رکھتے ہیں؟

طفیلیوں سے نجات پانے کے اِس علاج کو آپ کی کوششوں کی ضرورت نہیں ہو گی۔ بس آپ کیپسولز لیں اور علاج کو خود کی مدد کرتے ہوئے محسوس کریں۔ پریشانی کی علامات اور بے چینی فوراً دور ہو جاتی ہیں۔ GelmiFAG کے ساتھ آپ فوری طور پر بہت محسوس کریں گے:

  • بھوک قدرتی طور پر بہتر ہو جاتی ہے؛
  • آپ کیلئے اپنے کرنے کے کاموں پر توجہ مرکوز کرنا آسان ہوتا ہے؛
  • تاثیر بڑھ جاتی ہے؛
  • پاخانہ باقاعدگی سے آتا ہے؛
  • پیٹ میں کوئی بے چینی نہیں ہوتی؛
  • جلد صحت مند نظر آتی ہے۔

GelmiFAGاتنی مؤثر کیوں ہے؟

بالکل قدرتی GelmiFAG جڑی بوٹیوں پر مشتمل ہے اور اس کے کوئی ذیلی اثرات نہیں۔ قدیم زمانوں میں بھی یہ پودے لوگوں کو طفیلیوں سے نجات دینے میں مدد کرتے تھے۔ کیمیائی ادویات نہیں ہوا کرتی تھیں اور گھریلو اور صفائی کے حالات بہت برے ہوا کرتے تھے لیکن لوگ طفیلیوں سے بہترین انداز میں نمٹ لیتے تھے۔

علاج کا پیچیدہ اثر بہت اہم ہے۔ یہ طفیلیوں سے نجات دلاتا اور اُن کے جسم میں ٹھہرنے کے نتائج کو ختم کرتا ہے۔ اِس علاج کے حیاتیاتی طور پر فعال مشمولات طفیلیوں کے بڑھنے اور اُن کی زندگی سے بچاتے ہیں۔ یہ کیڑوں کے جسم پر اثرات کو مکمل طور پر روکتا اور انہیں اندرونی اعضاء سے تیزی سے دور کرتا ہے اور زہریلے امواد کے اخراج کی اجازت نہیں دیتا۔۔

علاج کے تین اجزاء مختلف انداز میں اثر کرتے ہیں لیکن مرکب میں وہ بہترین نتیجہ فراہم کرتے ہیں۔

پہلا مرحلہ Yarrow سرانجام دیتا ہے – helminthes سے مکمل نجات اور اُن کے قیام کے اثرات کی تباہی۔ طفیلیے کی تباہی۔ طفیلیے اپنی زندگی فوراً کھو دیتے ہیں اور انتڑیوں، جگر اور دیگر اعضاء سے قدرتی طور پر نکال دیے جاتے ہیں۔

Centaury دوسرا مرحلہ سر انجام دیتی ہے – جسم کی بحالی۔ یہ جزو سوزش کو گھٹاتا، خون بہنے کو روکتا اور انتڑیوں کے میوکوسا کو بحال کرتا ہے، دراڑوں کو اور زخموں کو مندمل کرتا ہے۔ بحالی تیزی سے پیش آتی ہے۔

لونگ آپ کیلئے اُس وقت کام کرنا جاری رکھتا ہے جب yarrow اور centaury نے اپنی کاروائیاں سرانجام دے دی ہوں۔ لونگ مرض کے واپس نہ لوٹنے کی گارنٹی دیتا اور کیڑوں کے نئے لارووں کو اُن کی بڑھوتری اور بسیرے کو روکتے ہوئے ختم کر دیتا ہے۔

GelmiFAGکیسے لیں؟

BBA لینے کی تین سکیمز تیار کیں۔ یہ دو اِس علاج کیلئے تیار کردہ ہیں۔ تجویز دی گئی کہ کھانے کے دوران دن میں دو مرتبہ 2 کیپسول لیں:

  • اگر parasitosis کی تصدیق ہو جائے تو علاج کو مسلسل 40 دنوں کیلئے لیا جانا چاہیئے؛
  • اگر آپ helminthiasis کی علامات کے متعلق فکرمند ہیں، تو 10 دن کے وقفے کے ساتھ 20 دن کا دوہرا کورس۔

بچاؤ کیلئے 30 دن کیلئے دن میں 2 مرتبہ 1 کیپسول لینا ہی کافی ہے۔

طفیلیوں کے انفیکشن کی علامات کی صورتوں، یا طفیلیوں کے بسیرے کے امکان کی وجہ سے پیدا ہونے والے اپنے طبی خدشات یا اپنے رشتہ داروں کو درپیش خطرات کی صورتوں میں GelmiFAG کو بااعتماد طور پر قبول کریں اور اِس کا مشورہ دیں۔ فوری، ہموار کاروائی بنا ذیلی اثرات کے۔ آپ توانائی سے بھرپور ہوں گے اور کھانا کھاتے ہوئے بے چینی یا ہاضمے کے مسائل محسوس نہیں کریں گے۔ اپنے کام کاج خاموشی سے کریں۔ اچھی نیند سوئیں۔ طفیلیے جسم میں مضبوطی نہیں پائیں گے اور پہلے سے بڑھے ہوئے طفیلیے جتنا جلد ممکن ہوا جسم سے خارج کر دیئے جائیں گے۔

LEAVE A REPLY