یہ پراڈکٹ گھٹی ہوئی جنسی سرگرمی والے مردوں کیلئے بذریعہ دہن استعمال کیلئے قطروں کی صورت میں دستیاب ہے۔ اس کے کلینیکل ٹیسٹ کیے گئے اور اسے معیار کا سرٹیفیکیٹ جاری کیا گیا ہے۔ مردانہ جسم پر اس کے  مثبت اثر کی بے پناہ تاثیر ثابت کردہ ہے اور پراڈکٹ نے بہت سے مثبت جائزے جمع کر لیے ہیں۔

آپ اب پاکستان میں Hammer of Thor کا آرڈر کر سکتے ہیں۔ اِس انوکھی پراڈکٹ کی قیمت دیگر علاج کے طریقوں کی نسبت مناسب ہے جن کے بہت سے ذیلی اثرات اور بعض وجوہات کی وجہ سے استعمال سے اجتناب کی ہدایات ہوتی ہیں۔ Hammer of Thor تمام تر قدرتی اجزاء کے ساتھ تیار کی گئی دوا ہے۔ آزمائشی مرحلے میں کسی ذیلی اثر کی شناخت نہیں کی گئی تھی۔ یہ علاج مردوں کے متعدد مسائل حل کرنے میں مدد دیتا اور ایستادگی بڑھانے کی زبردست دوا ہے۔

Hammer of Thorکا فعال اصول

  1. شہوت میں اضافہ؛
  2. ایستادگی کی بحالی؛
  3. جنسی اختلاط کا زیادہ طویل دورانیہ؛
  4. مزید طاقت ور مامونیت، بہتر دماغی سرگرمی، ذہنی دباؤ کا خاتمہ؛
  5. نسوں کے سروں میں اعصابی تحریک کے ایصال کا عمومی حالت میں آ جانا؛
  6. ٹیسٹوسٹیرون کی زیادہ تیاری؛
  7. ایستادگی کی مضبوطی اور معیاری انزال؛
  8. بہتر سکت، جان، کام میں کارکردگی اور جسمانی ہیئت۔

مردانہ قوت کے مسائل کیلئے ایک انوکھی پراڈکٹ، Hammer of Thor کو جنسی امراض اور یورالوجی کے میدان میں چوٹی کے ماہرین نے ایک قدیم نسخے کا استعمال کرتے ہوئے تیار کیا تھا۔ دنیا بھر میں ہزاروں مردوں نے اِس کی تاثیر سے فائدہ اٹھایا ہے۔ اب یہ پاکستان میں بھی اُن تمام مردوں کو دستیاب ہے جنہیں جنسی مسائل یا کوئی اعضائے تناسل کی بیماریاں لاحق ہوں۔

Hammer of Thor کی ترکیبِ اجزاء:

  • حناء آس کا عرق فوری طور پر ہارمونز کا توازن اور ٹیسٹوسٹیرون کی تیاری اور مردانہ قوت میں اضافہ کرنے کی اجازت دیتا ہے؛
  • شمالی نارویجن کائی کا عرق پیڑو میں خون کی گردش کو بہتر بنانے میں بہت کارگر ہے، یہ رگیں کھولتا، اور سوزش کو گھٹاتا ہے؛
  • مونک فِش کا جگر، ٹیسٹوسٹیرون کی تیاری کو بہتر بناتا، حساسیت اور انزال بڑھاتا ہے، ایستادگی کی کارکردگی کو عمومی حالت پر لاتا ہے؛
  • اینٹارکٹک کرِل جنسی کارکردگی کو عمومی حالت پر لاتی، اختلاط کا معیار اور مدت بڑھاتی، اعصابی نظام کو بحال کرتی ہے؛ یہ جَست کے استحالی عمل کو بہتر بناتی، اہم وٹامنز اور دیگر مائیکروغذائی اجزاء جیسے وٹامنز B، C، E اور Aفراہم کرتی ہے۔

Hammer of Thorکے استعمال کیلئے ہدایات

طبی ماہر نے مختلف مردانہ امراض کا علاج کرنے کیلئے اور شدید جسمانی سرگرمی، تھکاوٹ، ذہنی دباؤ، اکثر جنسی تعلقات قائم کرنے سے قاصر ہونے کی صورت میں اِن قطروں کا استعمال کرنے کا مشورہ دیا۔ سپرم کے ناقص معیار، سپرم کی ناقص سرگرمی اور سرعتِ انزال کیلئے بھی اس کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

یہ پراڈکٹ استعمال کرنے کے بعد، مردوں نے نہ صرف بہتر جنسی زندگی بلکہ توانائی، سکت اور کارکردگی کے ایک طوفان کے متعلق بھی آگاہ کیا۔ بہت ساروں نے بہتر موڈ، خصوصاً اُن مردوں نے خود میں بہتر مردانہ خود اعتمادی کی اطلاع دی جو کسی بھی وجہ سے ماضی میں ہم بستری میں ناکام رہے تھے۔

Hammer of Thorلینے کا طریقہ

30 دن کیلئے زبان پر چار قطرے۔ چند ہفتوں کے وقفے کے بعد علاج دہرائیں۔ اثرات سے اولین استعمال کے تقریباً ایک ہفتے بعد لطف اندوز ہوا جا سکتا ہے۔

کلینیکل آزمائشوں کے مطابق، مثبت تبدیلیاں بہت عرصے تک برقرار رہتی ہیں۔

Hammer of Thor 17 سال سے کم عمر مردوں کے لیے تجویز کردہ نہیں ہے ؛ الکحل کے ساتھ ملا کر؛ اِس فارمولے میں موجود کوئی سے بھی اجزاء کیلئے غیر معمولی حساسیت کی صورت میں۔

LEAVE A REPLY