تیس کے عشرے میں، خواتین کے چہرے اور گردن پر جلد کی عمر رسیدگی کی ابتدائی علامات ظاہر ہونا شروع ہو جاتی ہیں۔ جلد کا استحکام اور لچک کولیجن اور ایلاسٹن کی پیداوار کے ذریعے حاصل ہوتی ہے۔ عمر اور ماحول کے منفی اثرات کے ساتھ، ان پروٹینز کی پیداوار ڈرامائی طور پر رک جاتی ہے، جو ڈی ہائیڈریشن، جھریوں اور بھدی رنگت کا باعث بنتا ہے۔

inno Gialuron – مسئلے کا موثر حل

inno Gialuron سیرم ایک تزویقاتی اختراعی مصنوعہ ہے جو جلد کی عمررسیدگی کی ظاہری علامات کو ختم کرنے کے قابل ہے۔ سیرم میں موجود ہیالورونک ایسڈ جلد کے خلیوں کے لیے فائدہ مند اثرات بناتا ہے۔ یہ سیرم پتلی حفاظتی تہہ بناتا ہے جو جلد کی گیس کے تبادلے کو متاثر کیے بغیر جلد کو نم رکھتے ہوئے پانی کے توازن کو معمول پر لاتا ہے۔

inno Gialuron سیرم کیسے جلد پر اثرانداز ہوتا ہے:

  • جلد کی نگہداشت کے جامع اثر؛
  • بیوٹی سیلون کے معیار اور موثریت کے ساتھ علاج کی طرح یکساں پروفیشنل ہائیڈریشن ؛
  • دیگر خوبصورتی کی مصنوعات کے اثر میں اضافہ؛
  • جھریوں کی وجوہات کا خاتمہ؛
  • ایپی ڈرمس کی لچک میں بہتری؛
  • دمکتے اثر کی فراہمی: جلد اپنی صحت مند صورت کو حاصل کر لیتی ہے روغنی چمک غائب ہو جاتی ہے۔

inno Gialuron سیرم کے فعال اجزاء

قابل حل کولیجن۔ یہ گہرائی کے ساتھ خشک اور بالغ جلد کی آبیاری کرتا ہے، سخت ماحول کے خلاف تحفظ دیتا ہے، جلد کی حیاتیاتی خصوصیات کو بہتر کرتا ہے۔ اس کی نمی برقرار رکھنے کی صلاحیت کی مہربانی سے، یہ سیرم جلد کو ہموار اور لچک فراہم کرتا ہے۔

سوڈیم ہیالورونیٹ۔

سوڈیم ہیالورونیٹ 95% ہیالورونک ایسڈ پر مشتمل ہوتا ہے جو جلد کا قدرتی جز ہے۔ اس کے بنیادی افعال ہائیڈرو فلک سپونجی کی طرح یکساں ہیں جو اپنے مالیکیول کے وزن کی نسبت ہزاروں گنا نمی کو برقرار رکھ سکتا ہے۔ ہیالورونک ایسڈ خلیات کے احیاء کو متحرک کرتا ہے، آزاد ذرات کے خلاف موثر طریقے سے مدافعت اور لچک کو بڑھاتا ہے۔

سبز چائے کا نباتی تیل۔

یہ جزو تکسیدی عمل کو روکنے کے لیے بہترین ہے جو انسداد سوزش کی خصوصیات کا حامل ہے اور خلوی سطح پر جلد کے افعال کو معمول پر لاتا ہے۔ یہ جلد کی عمر رسیدگی کی وجہ بننے والے افعال کو روکنے میں بھی مدد دیتا ہے۔

پینتھینول۔

پینتھینول جلد کی اندرونی پرتوں میں موثر ہائیڈریشن کی فراہمی کے ذریعے کاربوہائیڈریٹ، پروٹین اور چکنائی کی تحلیل کا ذمہ دار ہے۔ یہ جھریوں کو ہموار کرتا ہے، معمولی زخموں اور شگاف کو مندمل، جلد کو نرم اور اس کی لچک کو بہتر کرتا ہے۔

کھوکھل گھاس کا تخم۔

کھوکھل گھاس کا تخم وٹامنز، میکرو اور مائیکرو اجزاء، اور پروٹینز کے متوازن امتزاج کے ساتھ جلد کی آبیاری کرتا ہے۔ یہ مرطوب، سکون بخش اور انسداد سوزش اثر کا حامل ہے۔ اس کے علاوہ، یہ موثر طریقے سے پھلاوٹ کا خاتمہ کرتا ہے۔

حیاتیاتی طور پر تبدیل شدہ فولک ایسڈ۔

یہ جزو براہ راست DNA کے خلوی ڈھانچے پر اثرات کا حامل ہے اور یہ خلیوں کے مکمل دور حیات کو برقرار رکھنے میں مدد دیتا ہے۔ فولک ایسڈ میں حیاتیاتی تبدیلی نے جلد کی خلیوں کے ذریعے مکمل انجذاب کی فراہمی کو ممکن بنا دیا ہے، جو ان کی دباؤ کے خلاف مزاحمت کو دوگنا بہتر کرتا ہے۔

لیمیناریا ڈیجیٹاٹا کا تخم۔

کاپر، آئرن، نائٹروجن اور میگنیشیم کی اعلٰی مقدار جلد کے احیاء کے عمل کو متحرک کرتی ہے، خلیے کی تحلیل کو متحرک اور جلد کو روشن کرتی ہے۔

استعمال کے لیے تجاویز

میک اپ اور بناؤ سنگھار کو ہٹائیں۔ سیرم کو نرمی سے دائروی حرکت کرتے ہوئے لگائیں۔ آہستگی سے اپنی جلد کو مساج کی گئی لکیروں میں 3-4 منٹس کے لیے تھپتھپائیں۔ دیرپا نتائج حاصل کرنے کے لیے، تزویقاتی مصنوعہ 25-30 دنوں کے لیے دن میں دو بار استعمال کریں (اس کا بہترین وقت صبح اور شام ہے)۔

inno Gialuron سیرم کے استعمال کے فوائد:

  • 100% قدرتی اجزاء؛
  • عام، خشک، چکنی جلد کے لیے یکساں موثر؛
  • چہرے اور گردن کی جلد کی جامع نگہداشت کی فراہمی – جھریوں کی ہمواری، شکستہ اور کمزور جلد کا خاتمہ، جلد کو صحت مند چمک دار صورت دیتی ہے؛
  • استعمال کرنے میں آسان اور اس کی جامع پیکیجنگ تعطیلات میں اپنے ساتھ کہیں بھی لے جانے کو ممکن بناتی ہے؛
  • قیمت/معیار کا مکمل توازن، یہ بیوٹی سیلون کے علاج معالجوں یا انجکشنز کی طرح یکساں تاثیر کا حامل کم خرچ سیرم ہے؛
  • سیرم کا استعمال کسی بے آرامی یا ناخوشگوار احساسات کا باعث نہیں بنتا؛
  • مثبت نتائج دیرپا ہوں گے، ابتدائی مثبت تبدیلی کا مشاہدہ دو ہفتے استعمال کے بعد کیا جا سکتا ہے۔

مطمئن خواتین کے بہت سے مثبت جائزے اس تزویقاتی مصنوعہ کی اثر پذیری کا بہترین ثبوت، اور اسے خریدنے کی بہترین وجہ ہیں۔

LEAVE A REPLY