یہ مصنوعہ خاص طور پر ان لوگوں کے لیے بنایا گیا ہے جنہیں انگوٹھے کی خمیدگی (گوکھرو) درپیش ہے۔ یہ کھپچی ماحولیاتی سیلیکون سے بنی ہوئی دیرپا اور صحت کے لیے محفوظ خصوصیت کی حامل ہے۔ یہ مصنوعہ جلدیاتی طور پر پڑتال کردہ ہے اور معیار کے سرٹیفیکیٹ کا حامل ہے۔

گوکھرو سے متاثرہ بہت سے لوگوں نے کھپچی پہننے کے بعد مثبت اثر کو نوٹ کیا کیونکہ اس سے ان کو چہل قدمی کے دوران تکلیف دہ درد سے نجات ملی۔ جائزے یہ بھی ظاہر کرتے ہیں کہ Valgustep Day نے جلد کی سوزش اور جلن کو ختم کرتے ہوئے پھیلے ہوئے گوکھرو کو واضح طور پر کم کرنے میں مدد دی۔

Valgustep Day کے مثبت اثرات۔

یہ کھپچی استعمال کرنے میں بہت آسان ہے، یہ 24/7 کام کرتی ہے اور آپ کے پاؤں پر پوشیدہ رہتی ہے۔ اگر آپ خوبصورت نظر آنا چاہتے ہیں اور اس دوران آپ کے پاس کوئی اور انتخاب نہیں ہے تو آپ اسے کسی بھی جوتے کے ساتھ پہن سکتے ہیں، حتٰی کہ چست اور غیر آرام دہ جوتوں کے ساتھ بھی پہن سکتے ہیں ۔ یہ پاؤں پر آرام دہ طور پر رہتے ہوئے جلد کی رگڑ اور ہڈی پر دباؤ کو گھٹاتا ہے۔ کھپچی پہنتے ہوئے، آپ کام اور جم پر جا سکتے ہیں۔ آپ اسے گھر پر بھی پہن سکتے ہیں۔ جتنا وقت آپ اس کو پہنیں گے، یہ یقینی بنائے گا کہ ہڈی صحیح جگہ پر قائم ہو گئی ہے اور مرض کی نشوونما رک گئی ہے۔

Valgustep Day کی موثریت:

  1. پاؤں اور گوکھرو میں درد گھٹنے کی ضمانت؛
  2. جب آپ نے سخت مواد، یا نوکیلے غیر آرام دہ جوتے پہنے ہوں تو آپ کی جلد کو رگڑ سے تحفظ؛
  3. اونچی ایڑی اور اونچے پلیٹ فارم کے جوتے پہننے کے دوران بے آرامی سے نجات؛
  4. گوکھرو کی مزید بڑھوتری سے بچاؤ؛
  5. انگوٹھے کی خمیدگی بننے سے بچاؤ؛
  6. جوڑ کی اپنی جگہ پر موثر بحالی؛
  7. خمیدگی سے نجات۔

Valgustep Day کسی بھی جوتے، حتی کہ گرمیوں کے کھلے سینڈلز کے ساتھ بھی پہنا جا سکتا ہے۔ نرمی اور لچک داری سے، یہ پاؤں کی ساخت کے مطابق ہو جاتا ہے، اور اس کا رنگ بھی پاؤں کے رنگ سے باہم مل جاتا ہے، اس لیے یہ تقریباً غیر نمایاں رہتا ہے۔ یہ کسی بھی عمر کے مرد اور عورت کے لیے موزوں ہے۔

جتنا جلدی آپ کھپچی پہننا شروع کریں گے، اتنا جلدی اور آسانی سے آپ گوکھرو کے علاج یا اس کے بننے سے تحفظ پائیں گے۔ یہ خاص طور پر ان لوگوں کے لیے درست ہے جن کے رشتہ دار ایسے مسئلے کا شکار ہیں، کیونکہ گوکھرو اکثر موروثی ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ، یہ کھپچی لوکو موٹو سسٹم کے مسائل کا شکار لوگوں کے لیے بھی مکمل حل ہے۔ مثال کے طور پر، ایک معمولی سی ریڑھ کی ہڈی کی خمیدگی پاؤں اور جوڑو
ں پر وزن کے غلط توازن کا باعث بن سکتی ہے۔ اگر آپ کا پاؤں ہموار ہے، تو یہ اکثر گوکھرو کا باعث بنتا ہے، جو کہ بعد میں بہت بے آرامی اور درد کا باعث ہو سکتا ہے۔

Valgustep Day کیسے پہنی اور سیٹ کی جائے۔

یہ کھپچی بڑے انگوٹھے کے اوپر پہنی جاتی ہے۔ یہ گوکھرو کے ساتھ معمولی دب کر لگی ہوتی ہے۔ بڑا انگوٹھا اپنی قدرتی جگہ پر مضبوطی سے مقرر ہو جاتا ہے۔ اب آپ کوئی بھی جوتے یا سلیپرز پہن سکتے ہیں۔

ایک واحد کھپچی پورا سال استعمال کی جا سکتی ہے۔ جتنا زیادہ اسے پہنا جائے، یہ سوجن کے ساتھ پھیلے ہوئے گوکھروں کی صورت میں مرض کے حل کو فوری ممکن بناتا ہے۔

Day Valgustep کی قیمت بہت کم ہے، جبکہ اس کی موثریت انتہائی اعلی ہے۔ اس نئی سائنسی ایجاد کی مہربانی سے، اب گوکھرو کو جراحی کی مدد سے ختم کرنے کی ضرورت نہیں – کیونکہ گوکھرو ختم ہونے کے بعد دوبارہ ظاہر ہو جاتے ہیں۔ لیکن کھپچی پہننے کے بعد، یہ بیماری دوبارہ واپس نہیں آئے گی، کیونکہ کھپچی کی مدد سے جسم کا وزن درستگی کے ساتھ متوازن ہو جاتا ہے۔

اس کی منفرد خصوصیات میں سے ایک یہ حقیقت ہے کہ یہ نئے گوکھرو کا ابھرنے کی اجازت نہیں دے گا، مرض سے نمٹے ہوئے یہ سوجن، درد، اور بے آرامی کو گھٹائے گا۔

Valgustep Day کے اضافی فوائد۔

بہت سے لوگ سارا دن اپنے پاؤں پر کھڑے رہ کر کام میں مصروف رہتے ہیں۔ دن کے اختتام پر، ان کی ٹانگیں بری طرح مجروح اور بھاری محسوس ہوتی ہیں، جبکہ گوکھرو شدید درد اور سوجن کا باعث بنتے ہیں۔ کھپچی پہننے کے بعد، آپ درد اور سوجن کے متعلق بھول سکتے ہیں۔ وہ مریض جنہوں نے کھپچی خرید کر پہلے ہی اس آزما چکے ہیں، اور وہ خوشی کے ساتھ اپنی کھپچی پہنے ہوئے ہیں۔ اس کے بہت سے مثبت فیڈ بیک آئے ہیں، بہت سے لوگوں کا کہنا ہے کہ انہیں پہلے اس کی موثریت پر یقین نہیں تھا، لیکن Valgustep Day کچھ دیر پہننے کے بعد، اب وہ اس کے بغیر رہنے کا تصور نہیں کر سکتے، کیونکہ اس نے بہت سے مسائل کو حل کرنے میں ان کی مدد کی۔

Valgustep Day پر مرکوز سائنسی تحقیق کے نتائج۔

سائنسدانوں اور ہڈیوں کے مرض کے ماہرین نے اس حقیقت کی طرف اشارہ کیا ہے کہ انگوٹھے کی خمیدگی کے ابتدائی مرحلے میں اس کھپچی کو پہننے سے 100%  صورتوں میں گوکھرو سے نجات حاصل کرنے میں مدد ملی۔ یہ مانی ہوئی حقیقت ہے۔ انتہائی سرایت شدہ مرض کے حامل مریضوں میں دیکھا گیا، کہ صرف چند ہفتے کھپچی پہننے کے بعد گوکھرو کے سائز میں نمایاں کمی آ گئی۔ سوجن، درد اور سوزش کا عمل سرائیت شدہ 60% صورتوں میں مکمل طور پر رک گیا۔

کوئی ضمنی اثرات یا انگوٹھے کی خمیدگی میں کسی بگاڑ کی شناخت نہیں ہوئی۔

سرجنز اس بات پر زور دیتے ہیں کہ گوکھرو کو جراحی کے ذریعے ہٹانے کے بعد اس کے دوبارہ واپس نہ آنے کی کوئی ضمانت نہیں۔ اس لیے، اس مسئلے کے حل کے لیے Valgustep Day کے حل کا طویل عرصے سے انتظار تھا: یہ درد سے نجات دیتے ہوئے آپ کے پاؤں پر آپ کا بوجھ کم کرے گا اور اپنی پسند کے کوئی بھی جوتے پہننا ممکن بنائے گا۔

LEAVE A REPLY