بہت سی خواتین پھولی ہوئی رگوں کا شکار ہوتی ہیں۔ اس بیماری کی ابتدائی ناگوار علامت میں شام کے وقت ظاہر ہونے والی ٹانگوں کی شدید تھکان ہوتی ہے۔ بعد میں اس حالت کی علامات میں سوجن اور جالی نما رگیں شامل ہو جاتی ہیں۔

حقیقت یہ ہے کہ عدم توجہ سے اس بیماری کے نتائج جان لیوا بھی ہو سکتے ہیں۔ بد قسمتی سے، اس بیماری کا اب تک کوئی موثر علاج سامنے نہیں آیا۔ چند یورپی سائنسدانوں کی کوششوں کی مہربانی سے، ایک نیا فارمولا بنایا گیا ہے جو اس بیماری کے نتائج اور بذات خود بیماری کا خاتمہ آپ کے لیے ممکن بناتا ہے۔ یہ فارمولا ایک منفرد دوائی Varikosette بنانے کے لیے کامیابی سے استعمال کیا گیا ہے۔

یہ کس قسم کا مصوعہ ہے؟

پھولی ہوئی رگوں کی وجہ سے خون گاڑھا ہو جاتا ہے، جس سے خون کے لوتھڑے اور راجع بننے کو شہ ملتی ہے، جو کہ بعد میں آنکھوں سے دیکھے جا سکتے ہیں۔ رگیں اپنی لچک کھو دیتی ہیں، اس لیے عرفاً “جالی نما رگیں” بن جاتی ہیں۔ شدید مراحل سے بچنے کے لیے صرف سرجری مدد کر سکتی ہے، اس بیماری سے جنگ کے موثر طریقے تجویز کیے جاتے ہیں، جن میں Varikosette شامل ہے۔ یہ حیاتی مصنوعہ قدرتی اجزاء سے خصوصی طور پر بنایا گیا ہے، اور یہ بیماری کی تمام صورتوں کے خلاف موثر مدافعت کرتا ہے۔

اجزائے ترکیبی

یہ منفرد کریم بنانے والے عورت کے جسم کے تحفظ اور مصنوعہ کو بہتر بنانے کے لیے 100% قدرتی اجزا استعمال کر رہے ہیں۔ ان میں درج ذیل اجزاء شامل ہیں:

  • یوریا کے اجزاء؛
  • ٹروکسیریوٹن؛
  • ادویاتی جڑی بوٹیوں کا امتزاج جیسے وچ بندق اور گنگو کے پتے؛
  • شاہ بلوط کا تخم؛
  • مینتھول؛
  • مکئی اور سورج مکھی کا تیل۔

یہ اجزا کافی عرصے سے ادویات خاص طور پر پھولی ہوئی رگوں کے علاج کے سلسلے میں میں استعمال ہو رہے ہیں۔ لیکن اس مصنوعہ کی انفرادیت یہ ہے کہ ایسے امتزاج کے ساتھ انتہائی موثر اجزاء پہلی بار استعمال کیے گئے ہیں۔

خصوصیات اور صفات

جن خواتین نے اسے آزمایا ان کے بقول، Varikosette کریم خون کے خلیوں کے قدرتی احیاء نو کو فوری بحال کرتی ہے، خون کی رگوں کی لچک کو واپس لاتی ہے۔ روزانہ کے استعمال سے، یہ مصنوعہ سوجن سے نجات دیتا ہے اور سوزش سے آرام دیتا ہے۔ ٹروکسیریوٹن ایپی ڈرمس کو ہونے والے نقصان کی مرمت میں مدد دیتا ہے۔

اسے کیسے استعمال کریں

Varikosette انسانی صحت کے لیے مکمل طور پر محفوظ ہے اور اس کی کوئی غیر موافق علامات اور ضمنی اثرات نہیں ہیں۔ لیکن آرڈر کرنے سے پہلے، یہ یقینی بنائیں کہ آپ اس میں موجود اجزاء سے الرجک نہیں ہیں۔ اس کے دیرپا اثر کے لیے، مصنوعہ کو درج ذیل طریقے سے لگانا چاہیے:

  • ٹانگوں کی جلد کو دھوئیں اور خشک کر لیں؛
  • متاثرہ جگہوں پر اوپر سے نیچے کی جانب کریم لگائیں؛
  • مکمل طور پر جذب ہونے تک مساج کریں۔

یہ کریم کپڑوں کی ساتھ نہیں لگتی، کوئی داغ نہیں چھوڑتی اور نہ ہی بے آرامی کا باعث بنتی ہے۔ یہ روزانہ تین وقت لگانی چاہیے۔

کریم کی موثریت

صرف چند ہفتوں میں، Varikosette آپ کو پھولی ہوئی رگوں اور اس کی تمام صورتوں سے نجات میں مدد دے گا۔ یہ کریم خون کی رگوں کے استحکام اور لچک میں اضافے اور اس کے ساتھ ساتھ رگوں میں خون کے بہاؤ کو بڑھاتے ہوئے رگوں کو پہنچنے والے نقصان کو بحال کرنے کے قابل ہے۔ لیکن یہ سمجھنا ضروری ہے کہ اس کے خریدنے کا مطلب مسئلے سے فوری نجات نہیں۔ مطلوبہ نتائج کے حصول کے لیے، آپ کو اسے روزانہ متعدد بار استعمال کرنا ضروری ہے۔

LEAVE A REPLY